Torsdag

Sitter i fotöljen och tittar på brorsan när han spelar Xbox JÄTTE roligt eller inte :P
Cowboy spel tror jag att det är. Massa hästar, shoootguns,hattar och dålig texasdialekt :P

Har jobbat idag 6-16 det gick as bra :) Lite trött nu men har bara imorgon kvar, och det är en massa underbara som jobbar imorgon o då går det fort.
Lovisas sista dag imorgon oxå :/ Vi har gått tillsammans i lite mer än 2 år så det kommer att kännas jätte konstigt o lessamt :( Men det hon ska göra istället är så jäkla bra! Glad för hennes skull :)

Pratade nyss med syrran :) Hon hjälpte mej med att hitta skor på nätet :) Så vi hittade ett par jätte snygga svarta stövlar med lite nitar :) Eftersom att jag har ganska stora fötter, 43 om man ska vara exakt och skostorlekarna för damer i butikerna går upp till 42.
Sen är det väldigt sällan att det finns några 42:or kvar när man väl ska ha.
Det är mitt lilla problem :P Nu vet ni det! Men jag säger som en gammal klasskompis mamma sa

"Ingen vacker blomma utan stora blad"



Tänkte faktiskt lägga upp lite Eddie Meduza texter. En del låtar är ju som dom är men endel är väldigt smarta och har en mening och en poäng.


Grabbarna som har snott en öl, dom blir värstingar Bovarna i regeringen blir landshövdingar Sveriges lag har ju varit sån ända sen den kom Att den gäller för dig å mig, men inte för dom




 

Dom tycker jag är dålig, det skiter jag väl i Vill dom inte lira mina låtar kan dom låta bli



 

Eleganten ifrån vidderna, visar inte nån respekt Om en höjdare vågar sticka upp, så smäller det direkt Eleganten ifrån vidderna, han har inga hämningar Han är frän å fri å han skiter i alla hot å stämningar


Solong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0