Torsdag

Fullt ös idag :):)
Har vare ledig idag väldigt skönt!! Jag och Tobbe drog ner till pappa en sväng o fikade lite :)
Sen vart det Crossåkande :) Så jäkla roligt! Vågade gasa lite på slutet växlade till och med upp på 2.an! De ni :P
Just nu sitter jag och har betalat alla räkningar! Mår alltid lika bra när det är gjort :)
Så nu är det väl läggdax snart ska ju jobba imorgon, mellan pass det bästa jag vet :)

Snart är det Måndag och sen är det Tisdag och då händer det grejer !
På Måndag blir det nog sista åkturen i Cortney, innan vintern alltså :P Tobbe har fixat plats i våran loge så att hon kan stå inne :)
Tobbe ska skjutsa in mej till den stora staden på kvällen ska ut o äta med jobbet :) Alltid lika trevligt !
Och på Tisdag så är det dax för Ullared :) Vill åka nu nu nu ! Det är nog det bästa jag vet handla handla och åter handla. Sen är det ju alltid roligt med en liten road tripp!

God natt !

Solong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0