Söndag

Sitter här i soffan och filosoferar. Eller rättare sagt så väntar jag på att få åka till jobbet !
Det är det värsta med stägningar att man sitter o väntar på att man ska börja :P

Börjar må lite bättre iaf :) Sköönt !
Vet inte riktigt va jag ska skriva, i veckan ska jag o Tobbe rensa lite i logen så att min älskade bil får plats där i vinter :):) Kanske ska övertala honom o ha en logfest till helgen eftersom vi ändå städar :P Kanske blir lite kallt men det finns bot för det :P Sprit och varma kläder :) Och sen kan man ju dansa sig lite varm oxå !

Imorgon ska jag försöka övertala min syster på lite fika :) Saknar dom väldigt mycket !
Hon brukar inte vara omöjlig. Sen ska jag till Pappa en sväng o kolla hur det går för honom med Oldsen. Sen ska jag kolla hur det går för honom med Cadillacen oxå :) Det börjar gå frammåt iaf :P



Cortney :)



Min älskade Systerson :)


Solong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0