Lördag

Tur att man inte är en känndisbloggare :P Haha man hade ju inte komme så långt !
Skriver väl 1 gång i halvåret.

Just nu ligger jag hemma och är sjuk, mår mycket bättre men har inte ork till något !
Så jag tänkte varför inte slänga ihop ett inlägg :P

Det enda jag tänkte på igår va glass ! ! Så jag slängde iväg ett litet SMS till min lilla älskling som va på jobbet.
Så han kom hem kl 20 med en stoor påse ifrån Statoil :):) Där i låg det GLASS, ostbågar, Cola Zero och Chocklad :) Underbara han :) Så jag låg i soffan o moffa allt ! Sen vart det en hel del Te igår oxå :)

Är hemma ifrån jobbet idag med, känns bäst så hade nog inte orkat göra så mycket iaf.
Men imorgon äre dax igen :) Känns faktiskt bättre o jobba än att ligga hemma i soffan en hel dag ! Men sånt är livet.
Har ett litet problem, ska ut o äta med jobbet på Lördag väldigt trevligt. Problemet är att vi ska äta Sushi eller hur det stavas :P Och jag hatar fisk ! Har alltid gjort det. Men funderar på om man bara ska va sällskap o dricka :) Med ska jag iaf !

Nähäpp ska väl ta mig några Alvedon o lägga mig en stund o hoppas på att det blir bättre snart !

Solong :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0