Torsdag

Sitter hemma och kollar på en film. Väntar på att karln ska komma hem ifrån jobbet :)

Idag har det vare fullt ös hela dan ! Hämtade Sandra på förmiddan så åkte vi till systemet, vart en hel del gott :)
Sen åkte vi ner till pappa en sväng sen åkte vi iväg till Anna :) Då vart lite Latte och lite snack. Sen skjutsade jag hem Sandra för att hon skulle tvätta :P Så jag drog med mej Anna till jobbet för lite fika, fikar alltid på jobbet när jag är ledig. Vet faktiskt inte riktigt varför lite terapi tror jag, skönt o bara sitta där o inte behöva jobba :P Hehe Nä men sen drog vi hem till mej började städa lite inför imorgon :) Har hunnit tvätta lite oxå .

Imorgon är det dax för att jobba igen. Men är ledig på Lörda iaf :)

Nähä ska väl fortsätta med min film.

Solong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0