Sista kvällen !

Såå skönt att det är Söndag ! Sista stängningskvällen o det kommer att gå riktigt fort :) Jag bara vet. Men det kommer nog gå lite sakta eftersom jag vill att det ska vara imorgon :P Imorgon blir det en tripp till Playa Dela Godegård :) Med min mupp min pung och min älskade lilla Gustav :) Men måste hem på Tisdag igen, jobbet kallar !

Veckan som kommer har jag nog sommarens bästa vecka, Ledig Mån & Tis jobbar Ons ledig Tors jobbar Fred Ledig Lörd jobbar Sönd Sen har jag seemester :D:D:D:D En heel vecka då blir det stugan i 4 dagar sen blir det Skövde :) Och i Skövde ska vi hitta på en massa skoj eller hur Katta :P

Nää dax o göra nått åt det här, dricka upp kaffet ta en cigg sen är det väl typ dax o åka till jobbet !


Solong :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0