Onsdag

Jaha då va man hemma igen då :)
Tur att man åker ner på Månda igen länktar redan ! Just nu sitter jag och kollar på Blade har kollat på två av dom och ska börja med den 3e alldeles strax, men vad jag kan minnas så var dom bättre förr, men det va då det ! Kanske börjar bli lite för gammal. Hmm aja kollar gör jag ju :P

Idag har det vare fullt upp, jobbade 6-16 sen kom jag hem o hittade min karl under en golf :P Sen när vi hade gjort iordning oss lite så åkte vi till hans lilla syster som fyller 18 :):) Vart en massa tårta så har ganska ont i magen nu :P Men det va det värt :)

Imorgon äre oxå fullt upp, alltid fullt upp när jag ska va ledig. Ska hämta min mupp mupp kl 11 så ska vi till systemet och till Uffes inhandla lite till midsommar och till nästa vecka. Sen ska jag försöka få in ett besök till Regina och sen ska jag försöka klämma in Anna en sväng där oxå, sen ska jag diska och städa så att det kan komma folk på Freda. Inte så kul om det är bombnedslag. Men det går nog ganska fort iaf :)


Näha ska väl kanske göra någon macka eller två till min onda mage :P

Just ja första doppet vart avklarat igår ! :) Nice.

Jag och Sandra badade eller rättare sagt Sandra badade min rygg med en vattenkanna och smart som hon är står hon längst ute på bryggan, och om hon känner mej rätt så kan man inte göra så o slippa undan ostraffat :P Så jag reste mej upp lite o tog i allt jag orkade o puttade i henne. Men är hon såå dum så får hon skylla sig själv :P:P Slutade med att jag oxå hoppade i dock självmant :P:P
Sen vart det en massa bad, simmade med Gustav oxå. Han är så duktig !

Nehe köket kallar :P

Solong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0