Natt Natt

Jag har kommit på att det inte är så bra o jobba stängning ! Klockan är nu i skrivande stund 03:48 jag ska gå upp vid 09:30 men det är inte det värsta ! Jag har dessutom beställt käder så här på kvällskvisten ! Inge bra men jag skyller på att jag är för trött o att jag inte kan tänka rätt :P Det låter väldigt bra !

Och dom som känner mej förstår nog hur trött jag är när jag skriver att jag precis har beställt en Puma tjocktröja haha Men den va såå snygg äger inga märkes kläder, har alltid vare för snål för det och har aldrig haft något behov av att ha det. Men nån gång måste va den första :)

Snart bär det av till stugan :D:D Fiska o färga håret står på schemat :P Sen blire nog någon öl eller två !

Just ja kom på att jag faktiskt äger en märkesgrej ! Ett par Addidas eller Adidas mjukisbyxer som jag har ärft efter mamma inte illa ! ;)

Nä nu måste jag sova innan jag hamnar på CDON, annars kan den här kvällen bara sluta på ett sätt o det är illa !


Solong :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0