Fredag

Underbara Fredag om man hade vare ledig :P Sitter ute i solen o dricker en massa kaffe, kedjeröker lite o skriver ett blogginlägg ! Det är ju inte varje dag ! Vet inte riktigt vad man ska skriva är inte så bra på det här ! När jag kom hem igår så hade Tobbe köpt nya utemöbler :) Jätte fina vet inte riktigt vart dom ska stå bara. Får väl flytta runt dom tills det känns bra ! Ska snart dra iväg till mormor på lite Fredasfika innan jobbet. Funderar på o ta en sväng i Cortney :) Min underbara bil! Jag överdiver inte när jag säger att jag är kär i den bilen :) Underbar underbar underbar ! Annars är det väl inte så mycket mer jag kan skriva tror jag. Jo det blir stugan mån-tis :):) Skulle kunna bosätta mej där nere ! Underbart underbart ! Väldigt bra ord som jag använder hela tiden. UNDERBART ! Hahaa Näpp nu ska jag lägga in lite bilder på datorn sen ska jag försöka vakna till liv ! Solong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0