Torsdag

Jaha då sitter man här med kaffekoppen i högsta hugg :) Dax att fixa till lite sallad snart :)Sen så bär det iväg till jobbet, har ju den underbara stängningshelgen ! Yeeey I Måndas började jag o min karl med en liten diet, det har väl gått bra ! Hade lite Psykbryt i Tisdas och igår :/ Men har ju en underbar syster som stöttar mej. Och Tobbe oxå ! Så idag mår jag mycket bättre vet inte om det är för att kroppen börjar vänja sej eller nått. Men det är väldigt skönt o må bra ! Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen där ett tag men men mycket bättre nu :) Jag stallde mej på vågen förut det skulle jag ju inte ha gjort ! Känns som att man har gått ner en massa men det hade jag tydligen inte :P Får väl låta det gå ett par dar till så kanske det märks ! Kanske tar en stund. Sen har jag mätt mej runt midjan oxå så nu är det bara att hålla ut motionera o fortsätta med dieten ! Laddad ! Solong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0