Torsdag

Nu har ja inte skrivit på ett tag igen :) Men lika bra är ja för de ändå! Idag har ja bara latat mig såå skönt! Legat på soffan o jäst med min saft o dåliga tvprogram underbart! Sen bar de iväg till syrran för att käka lite wook o tjuvkika på mina klappar :) Sen kom Regina o då vart de en liten promenad :) eller ja liten o liten vi va faktiskt ute i en hel timma :) Sen lkom vi hem till mig o då hade Tobbe köpt varmkorv :) Så dd vart lite kvällsmat o en massa skit snack. Vi ska gå ut o gå på Sönda igen :) Funderar på att gå till jobnäbet imorgon, försökef övertala Tobbe att han ska hämta mig på kvällen föf de är så jäkla jobbigt att ta sig hem. Inga problem att ta sig dit men de är inte så jäkla roligt att gå hem efter ett lååångt arbetspass när man bara vill hem lixom! O nu har ja funnit min inre ro för nu ska ja läsa! De enda stället ja kan göra de på är sommarstugan, ingen el inte en människa så långt ögat kan nå:) Då är ja lugn. Funderar på om de är promenaderna som får mig lite lugnare? Hmm gissar på det. Solong ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0