Månda

Okej nu har jag inte skrivit nått på väldigt länge ! !
Har väl hänt en hel del, men har ingen lust o skriva ner allt här.

Mindre än 1 vecka kvar till Rockbåten :) Vi som har väntat så :)

Idag är det jobbdax igen, har vare ledig i 2 dar har ju nästan blivit bortskämd :P
Så nu är det stängning i 3 dar men det känns bra !

I helgen sov ja hos brorsan o Therese, vi skulle på fest men det blev aldrig så :P Så jag o brorsan satt o halvsov i soffan hahaha.
Så det vart sängdax kl 23 en fredakväll :P Men då får man tänka på att jag hade öppnat o gått upp 4.55 samma morgon :P

I Lördas vart det lite myspys hemma :) Med min älskling ^^ Vi kollade på American Gangsters as bra ! Sen dippade vi morötter o gurka :) Nammi :):)

Nä nu ska ja gå upp o hoppa på Tobbe, dax o vakna ! ;)


Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt att vara ledig :) Jag är ledig idag :)Har precis kommit hem från en promenad ^^

2009-11-16 @ 11:13:06
URL: http://cirta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0