Torsdag

Jaha då satt man här igen då, funderar på o lägga mej men det känns inte som att jag kommer kunna sova :/

Idag vart man väckt klockan typ 10 av en chef som kom på att vi skulle ha ett möte idag :P
Trevligt, så det va ju bara att pallra sej upp ur den varma sängen, det är ju så här att min älskade lilla karl har stängt av värmen. Och nu när det är så kallt ute så blir det ju inte varmare här inne direkt :P
Termometern visade på 16 grader imorse det va ap kallt. . . . .
Men jag tycker om dej i allafall ;)

Det bästa med att stänga av värmen är ju att jag börjar använda mina underbara värmljus igen ^^
Såå mys. .
Fick ju en massa ljus av Åsa när jag va där i förra veckan tackar :)

Va på blomsterlandet förut ^^ Med min lilla mupp. .
Det vart en massa blommer ^^
Så imorgon ska jag plantera lite . Va roligt, får väl se hur det går ^^

Sol sol sol sol Värme värme,

Jag tycker inte om lyckstolpar ^^ Säger inget mer!!!!


Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha näää, det förstår jag att du inte gör ;P;P

2009-05-08 @ 11:35:45
URL: http://denandrajag.blogg.se/
Postat av: Madde

Har du kört på en stolpe??

2009-05-08 @ 19:56:34
URL: http://kvisbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0