Onsdag

Det blir den perfekta födelsedagspresenten ^^
Är såå nöjd :D:D
Men den skulle inte komma förens om typ 2-3 veckor men ja har ju lite tid på mej :P

Gårdagen va helt okej ^^
Satt o mös ute i kvällssolen med en tidning och kaffe det kan ju inte bli bättre, eller jo det kunde det :P Samtidigt som jag satt o glassa så lagade älsklingen mat ^^ Underbart gott ^^

Just nu sitter jag o väntar på Syrran, Gustav o Sandra ^^

Yeeees!!!! Fick mina filmer nu oxå ;) Brevbäraren va precis utanför, såg ett stooort paket ^^ Yeeeey:P
Nu blir det Uggly Betty, Macken och Greys Anatomy ;) :D:D:D:D

Ja just ja ikväll blir det Go Cart :P Har aldrig kört det förut så det ska bli intressant :P
The winner takes it all :P


Näpp nu är det dax för lite mat tror jag. Det bli min speciallite :P Pannkaka och köttfärs ;) Mumma
Syrran lät lite skeptisk men det är underbart gott ;)

Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Min mamma gör pannkakstårta med köttfärs och ostsås. Som lasagne fast pannkakor istället för pasta plattor. Jättegott.

2009-05-20 @ 21:40:41
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0