Lördag/Söndag

Fråga mej inte va jag håller på med just nu :P

Klockan är 03.05 det är Söndag, det börjar ljusna ute. Och jag sitter nere på Värkstan.
Kollar på när pojkarna häver ur motorn på Lincolnen, roligare har jag ju haft !!
Men men va gör man inte . . .

Har jobbat idag det gick bra. Bara imorgon kvar !!!!! Yeey

Sen blir det ledigt på månda och då ska jag o Sandra storhandla ^^ Löööön !! Efterlängtat om man säger så :P
Sen ska jag plocka upp Katta och lille Matti sen ska vi iväg till Jessi o hennes bääbis ^^
Va roligt ! Iof måste jag hinna till lindex en sväng först bara o köpa nått fint till den lille :):):)

Annars har det väl inte hänt så mycket jag kan komma på.
Har väl mäst suttit inne framför Uggly Betty innan jobbet och efter :P

Ibland blir jag bara sååå trött på folk !!!!!!!

Sandra du kan ju fundera lite på mitt erbjudande :P Det tycker jag.

Nää dax för mej o sova tror jag !!

Hem ljuva hem.

Ska hålla om min älskling när han har duschat underbart, han är lite svart nu :P:P Inte populärt :P

Solong ;)
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0