Lördag igen^^

Jaha då va det lörda igen då ^^
Idag ska jag o min lilla karl fixa här hemma ^^

Mys ;)


Igår va det en sån här dag som man bara har fullt upp hela tiden :P Men trevligt va det ^^


Det började med att jag gick upp ganska tidigt, sen så diskade jag sen åkte jag ner till jobbet för att jag skulle få mitt sommarschema, det va lite som skulle ändras bara :P

Sen så drog det iväg till Katta alltid lika trevligt ^^ Kaffe,barn,sol och hundar ^^

Så satt jag där en stund, sen skulle jag hem o städa upp det sista innan hela släkten kom.

Igentligen skulle jag inte ha behövt städa så mycket men om min mormor,mamma och syster kommer så är det bäst :P Tro mig. . Hehhe

Jag har väl inte riktigt ärvt deras petighet, ibland är jag lite besviken över det men ibland ser det bara jobbigt ut :P

Sen kom Tobbe hem så vi kom fram till att grillen skulle fram ^^ Gotti

Det va gårdagen det :P

Idag så ska vi ju hålla på här hemma ^^
Tror nog att Jennie skulle komma föbi en sväng :) Vi ska kolla lite i en pärm vi håller på med på jobbet ^^

Sen bär det iväg till mamma :) tjejkväll vi ska kolla på Eurovision. Inte för att jag har följt det så mycket men men :P:P
Det blir säkert bra,

Näpp nu ska ja sätta igång :P
Ha en trevlig dag :P

Solong ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0