Torsdag

Bläää va tråkigt jag har !!!!!
Hatar sånna här dagar vad ska man göra ?
Har ju några alternativ.

Diska=Blää va tråkigt
Packa till Sthlm=Blää orka ?
Tvätta= Ännu tråkigare!
Laga mat=Usch inge hungrig
Kolla på film=Får dåligt samvete för att jag inte gör det som står ovanför,

Usch usch usch.
Nä jag får väl slå på en panna till med kaffe o sitta här som en mupp tills jag kommer fram till va jag ska göra :P

Ikväll bär det iväg till huvudstaden ^^ Ska till våran lilla vän Anna :)
Det ska bli trvligt, är lite rädd för min och Sandras roadtripp dom brukar inte sluta så bra :P Tänker inte skriva om det som har hänt oss men det är ju inte roliga grejer :P Joo nu efter är det väl lite roligt men men :P

Ska jobba klockan 17-20 glidarpass ;)

Näpp kaffe kaffe kaffe :P

Älskar dej gubben ses på Sönda ;)

Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Har du hört talas om när Viktor och Elin och Maria skulle till Oslo?? De hamnade i Västerås och sen åkte de hem.

2009-03-19 @ 11:32:07
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Cizzi

Hej Matilda!!! Skönt att höra att allt är bra.. Hoppas Ni får de bra i Stockholm..

Ha de

Kjam

2009-03-19 @ 12:00:18
URL: http://puli.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0