Tisdag/Städdag

Jaha då sitter man här o har en liten paus :P
Jag och min käraste käraste man håller på o storstädar huset bäst o passa på när båda är lediga :)
Inte så farligt just nu håller vi på med nedervåningen snart klar, sen är det bara att bege sej uppåt, det är nog det enda negativa i att ha 2 våningar. Mycket o städa :P
Men men vi blir väl klara nån gång :P

Sen blire till o laga mat, Tobbe lagde ju mat igår så jag får väl offra mej idag :P Blir nog potatis och purjolöks soppa med pannkakor  ;) Inte helt fel. . .


Är så glad ^^ Har fått sänglampor nu ^^ (Väldigt fint uppsatta älskling) så nu kan jag inte slita mej ifrån mina böcker/tidningar, tror nog att Tobbe ångrade sej lite att han satte upp dom han får aldrig sova :P:P Lite starka lampor i men men det behövs ju :P hehee.

Näpp ska väl fortsätta här så att jag inte blir för lat :P

Älskar dej gubben ^^

Solong :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0