Måndag

Jaha då satt man här igen då :P

Vi överlevde helgen ^^  Mjaa nästan iaf Tobbe höll på o få lite hjärnskakining :P Jag sa ju att jag skulle sova högst upp älskling ;)

Annars har det vare helt lyckat ^^ Hittade en ny favorit drink, så nu har jag o Tobbe kommit fram till att vi ska införskaffa oss en mixer :) Kommer inte ihåg vad den heter men det va en massa jordgubbar i den :)

Imorgon blire fika tajm i våran lilla stuga :) Mormor,mormor & Mamma kommer förbi en sväng på en så kallad "Fredasfika" Visst det är Tisdag imorgon men med mitt jobb så är det bäst o passa på när man kan :P
Så det ska bli mysigt, efter det ska jag iväg på ett såkallat ASS möte på jobbet, jag tycker att det är lite orättvist att dom mötena ALLTID är på mina lediga Tisdagar fattar inte :P:P Men men kanske för att jag bor närmast :P Nää då.

Snart är det vår då är det dax o måla huset ^^ Ska bli så skönt. Det ska bli rött, just nu är den Vit/Grå Usch men men det har väl sin charm det med men jag vill ha en röd stuga tror nog att Tobbe tycker det med. Han sa ju inte direkt nej när jag kom med förslaget :P

Sen ska vi plantera blommer sen ska jag fixa våran lilla fontän/Damm eller va man ska kalla det just nu i detta skick :P
Så mysigt med porlande vatten ju :P

Men men det verkar ju som att det är ett tag kvar :/

Näpp nu ska jag gå upp till min lilla mupp som ligger o sover han är lite sjuk stackarn :(

Älskar dej gubben snart är det dax :) Längtar <3

Solong :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Blev ni filmade av "färjan"??

2009-03-17 @ 09:37:40
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0