Bak & Kvällsbesök

Fy fan va vi/jag är duktig!!!!
Nu är det äntligen färdigstädat iaf på nedervåningen ^^
Sen ringde Bitte (Tobbes mamma) så vi bjöd över henne och Jens på en liten kopp kaffe, så kommer jag på att vi inte har nått o bjuda på förutom den där koppen kaffe, så nu har jag bakat :D Fan va jag är bra!
Det vart kladdkaka och chockladbollar :D Nammi ;)

Så nu är det bara att vänta. . .

Förut så satt jag o Tobbe o mös lite i köket med varsin kopp kaffe, då får jag se Bokbussen ute på vägen.
Herre gud jag visste inte att dom fortfarande fanns men men det är ju ett stort bevis på att jag faktiskt bor på landet :P:P hahaha
Försökte få med mej Tobbe ut men det gick inte så bra :P
Det kom alltid en Bokbuss hem till våran gata när jag var liten, det tyckte jag väldigt mycket om. :D:D:D

Men men vi får väl se om det blir ett besök nästa gång den kommer ^^

Jaha imorgon är det dax för jobbet igen då, har ju vare ledig idag ^^
Jag ska öppna, känns väl bra tror jag :P
Men jag o Madde skulle byta tider Tors & Fred ^^ Lite skönare o stänga faktiskt det har sina för och nackdelar samma som öppningar.
Det bästa med o stänga är att man får sova ett tag innan man börjar det negativa är att Tobbe jobbar 7-16 så då får inte vi ses nånting.
Öppningarna är bra för att man får komma hem där vid 16 men den STORA nackdelen är att man måste börja klockan 06,30. Är det nått jag hatar så är det o gå upp tidigt :/
Men men det är bara o bita ihopp :P:P

Nepp nu är det fika dax ;);)

Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha såg bokbussen hemma hos mina föräldrar när jag var där i förra veckan, blev lite förvånad själv att den fanns kvar för ute hos oss finns det ingen.

2009-03-04 @ 14:15:30
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0