Tisda/Onsda

Äntligen hemma igen ^^ Efter en helkväll på jobbet. . .
Sista kvällen imorgon sen är ja ledig på Torsda iaf :D Då ska jag slappa aset :P:P hehee

Har väl inte hänt så mycket på sistone, Va ju till Falköping i Lördas iaf :)
As roligt ^^ Det får vi ta o göra om. Och bilen funkade heela tiden, helt sjukt :P Det trodde jag värkligen inte. .

Imorgon skulle jag o Tobbe haft en mys förmidda, åka till Biltema o grejer men det vart inte så :/ Men men vi får ta det en annan dag ! Måste ju fixa bilen inför besiktningen på Freda.

Så jag funderar på om jag ska bjuda syrran och Gustav på mat imorgon istället, börjar ju inte förens 16. . Hmm det visar sej.

Tror inte att jag har så mycket mer o skriva om inatt. . .

Blev ju lite dålig igen med uppdateringarna, Sorry Anna ska bättra mej jag lovar ;P

Nää sängdax !


Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

aah de e bäst det att du bättrar dig :P:P

2009-07-31 @ 09:56:36
URL: http://metrobloggen.se/cirta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0