Onsdag

Sitter o funderar, jag funderar på onödiga saker som jag inte har svaren på. . . .

Så det kanske är dax o sluta fundera på onödiga saker som man inte har svaren på, stänga bort dom o ta dom om nått år eller två.  . . .

Är väl inte så lycklig över helgen heller ! Hade fixat allt men men så kan det va !
Usch. . Kan man bli mer besviken . . .

Nä kanske skulle börja här hemma nu, innan jag blir förlatad o sitter kvar i soffan, det är en del som skulle behöva fixas.
Min underbara karl skulle iaf sätta ihopp våra nattduksbord när han kom hem :) Underbara du ! !

Kanske tvätta lite jobbarkläder inför den långa helgen ! ! !

Näpp nu ska jag ta mina 2 flyttkartonger o börja rensa i vårat lilla hus, lite för mycket saker i huset.
Skulle behöva gå igenom garrderoberna där uppe oxå vill ha fram mina gammla tallrikar.

Aja det är väl bara o sätta igång !

Nu har du allt satt arslet i brödrosten

Solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0