Utgång ^^

Japp nu har festen drage igång :P Sitter här i min fotölj och förfestar för mej själv :P:P Hahaha ur högtalarna kommer det lite Abba-Waterloo och lite Helene Lind-Jag är väl inget barn :P
Men jag hade inte tänkt sitta här heeela kvällen :P Väntar mäst på att Sandra ska komma hem ifrån E-Tuna sen kan festen dra igång. . . .

Det kom en ny bil till "Familjen" Idag Tobbe är så glad :D:D Väldigt vacker gubben :)

Sen har jag gjort om köket lite, såå snyggt nu går det i brunt och turkost ^^ Såå fint!!!

Dax för mej o skaffa en ny bil snart Tuff vill inte vara med mer :/ Igår låste sej bromsarna men men det är väl bara att fixa till. Tur att ja har en händig kar ;)
 
Näpp nu kallar ciggen :P

Solong


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad snygg du är=)

2009-01-24 @ 18:23:12
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Cizzi

Ha en trevlig kväll..

Förstå jag varför jag såg din bil tidigare.. På helt fel ställe ;-) Kjam

2009-01-24 @ 18:36:11
URL: http://puli.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0