Torsdag ^^

En underbar morgon :)
Fick vakna upp med Tobbe utan att behöva stressa iväg te jobbet :P Ledig ända tills på Månda ^^
Ska iväg te Jessi sen ^^ Ska få min födelsedagspresent, Vill bara tilläga att jag fyller den 29 Augusti, så det va ett tag sen men vi har inte haft så mycket tid tillsammans :/ Sen ska ja kolla om magen har växt ^^

Imorgon blir det en hel dag med Sandra :D:D Vi ska iväg te Marieberg när dom öppnar sen så ska vi ha myspys hemma hos henne på kvällen ;) Det va ju jätte länge sen, vi har inte heller haft så mycket tid tillsammans :/

På Lörda blir det antagligen utgång! Med syrran o gänget, men jag har inte riktigt bestämt mej än.
Men men det visar sej väl :P

Funderar på att färga håret imorgon men jag vet inte riktigt än, men jag ska köpa hårfärg iaf :P:P

Ha en bra dag

Solong

None









Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeah!! No boys, just girls =D=D=D

2009-01-22 @ 19:18:21
URL: http://denandrajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0