Tisdag

Puuuh dagen är äntligen över !
Trodde aldrig att den skulle ta slut! Men det har väl gått bra!

Just nu sitter jag i min älsklings fotölj, som igentligen är Tobbes men det försöker jag ignorera :P
Det är så här, han köpte en först o det va MIN MIN MIN :P:P hahaha. Satt i den hela tiden.
Tror att Tobbe vart lite trött på det så en dag kom han hem med en till fotölj, jag vart lite avundsjuk för att den stog mycket bättre så nu är det MIN fotölj istället :P Stackars gubben, men han får tänka possitivit han har ju hela soffan för dej själv.

Fick mitt Wii Fit igår :D:D Så jag har nickat lite fotboll och kört lite yoga ^^
Ska väl upp om en liten stund o köra lite :P

Imorgon är ja leeeedig!!!! Såååå skönt!
Så det blir iaf kaffe och Will sen drar det iväg till Willis ;);)

Sen skulle visst mamma komma förbi en sväng, hon ringde nyss :P

Näpp nu ska jag dra :P


Solong ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0