Tisdag

Idag har jag vare på jobbet, min lediga dag :P
Va på möte, sen följde Emma med mej hem på lite kaffe, vi skulle ha gått ut o gått men jag är ju som jag är :P

Sen fick ja ännu mer besök Regina kom förbi en sväng ^^ Alltid lika trevligt ^^ Satt o snackade lite skit, hon skulle komma förbi på Lörda oxå :) Då blire kladdkaka ;)

Har haft lite myspys med Tobbe ikväll oxå :) Kollat på Labamba och sen har vi kollat på Elivs filmen, Me Loveee har typ sett den 15 gånger !

Älskar vårat nya kök ^^ Tack syrran för hjålpen, Puss på dej :)



Älskar dej gubben min myspys imorgon oxå, hmm det får nog bli walk the line imorgon om ja får bestämma. ^^


Solong ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0