Bakis/Sönda

Jaha då satt man här igen då :P Gårdagskvällen vart väl lyckad, lite långtråkigt på Cedars men helt okej ^^

Sitter här och är allmänt rastlös :/ Usch hatar när jag blir sånm här :/ Hmm känns jätte onödigt att åka till nån o hälsa på, för ja öppnar imorgon och om man åker o hälsar på nån så brukar det bli väldigt sent :/
Sen får jag lite panik av att öppna det är jätte skönt att få åka hem vid 16 men jag klarar knappt av att gå upp på mornarna, kanske för att man lägger sej vid 1 inte så bra :/ Men jag har jätte svårt för att lägga mej tidigt, måste nog börja med det, då kanske öppningarna blir lite skönare eller va man ska säga :P Joo det är nog problemet !

Näpp nu äre dax för Duschen tror jag om jag orkar :P Huvet hänger inte riktigt med idag :P





Älskar dej gubben ;)


Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Katta

Ahh kul att du har börjat blogga lite oftare hihihih

2009-01-27 @ 08:56:49
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0