Tisdag

Jaha då sitter man här igen då :P
Och Madde jag gör annat än o sitta här, men jag har ju en lapptopp så det är därför ja alltid hamnar här när jag skriver :P:P haha
 
Kom nyss ifrån mamma :):) Hade ju hundarna inatt så ja åkte o lämnade dom.
Linda, Emilia, Gustav och Johanna va där så det va trevligt. Sen fick man lite mat ^^ Aldrig fel.

Imorgon är det dax :D Ska bli jätte roligt ^^

Jaha va ska man hitta på i veckan då förutom att åka te Åland en sväng, är ju ledig tills på Månda.
Ska försöka umgås med folk,städa,tvätta,motionera och titta på Sex And The City^^
 
Näpp nu ska jag diska snart dax för möte på jobbet då :P
Alltid på mina lediga Tisdagar det känns lite jobbigt faktiskt men men va ska man göra..

Solong ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0