Tisdag

Jaha då satt man här igen då :P

Idag har jag jobbat det gick väl bra, det va så skönt o få sluta klockan 14, eller sluta och sluta kan jag väl inte påstå men det bar iväg på möte i Kga. Det va trevligt, fick prova på dom nya burgarna nammi ;);)

Imorgon är jag ledig ^^ Regina kanske skulle komma förbi en sväng ^^
O så äre löön oxå, det behövs.

Tobbe ringde för en stund sen han jobbade fortfarande, Sakna!!! Hoppas hoppas hoppas att han är ledig imorgon ! :)

Syrran är på ingång hon skulle få lite kaffe av mej, sen erbjöd jag mej o ta the doggs inatt myspys älskar när som sover i sängen men jag har en karl som inte är så förtjust i det :P men men han säger ju att jag är chefen här hemma o då får han skylla sej själv :P Hahahahaa

Har provat på det där med Facebook fattar inte ett skit!!!
Tror nog att det är lite för vuxet för mej eller nått. :P Eller jag vet inte, jag får väl hålla mej till Bilddagboken :P hahahaa

Näpp nu ska jag smälla på lite kaffe ^^

Solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0