Onsdag

Då va det dax för sista stängningskvällen då :) Skönt skönt!

Just nu sitter jag i min älsklingsfotölj och funderar på va ja ska hitta på härnäst, hmm antingen diska eller spela Wii fit, hmm kanske hinner både och om jag börjar nu, ääh får diska imorgon är ju ledig imorgon ju :):) och på freda ^^

Snart dax för Åland då ^^ Om exakt 1 vecka ^^ Va roligt det ska bli med alla underbara jobbarkompisar ^^
Madde och jag har planerat lite hahaha vi får väl se hur det går :P

Sen ringde min älskade syster igår o tyckte att vi skulle ta en tripp till Åland i Mars oxå :) Självklart !
Ska försöka ta mej upp till Anna i Mars oxå :):) Titta på hennes lägenhet :)

På Fredag blir det lite myspys fika med Johanna och Gustav ^^ Får väl se om Tobbe är ledig :P Det är så roligt vi jobbar om varandra hela tiden, Jobbar inte jag så jobbar han eller tvärt om.
Men idag får vi umgås några timmar iaf ^^ :D

Sen är det ju Allahjärtansdag på Lörda ^^ Vi får väl se va vi hittar på, jag ska jobba iaf det vet jag.
Har öppningshelg, Sen jobbar jag ett 4 timmars pass på Måndag sen är jag ledig resten av veckan va skööönt ^^

Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jävlar vad kul vi ska ha på kryssningen!!

2009-02-11 @ 18:39:53
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0