Fredag

Hem ljuva hem.
Då va man hemma igen då efter en tripp på det stora blå :P

Resan har varit jätte trevlig en massa mat och en massa öl :)
Det började med en liten förfest hos Patrik i hans svit, den va inte helt fel :P Typ 3 rum badkar 3 toaletter tror jag att det va.
Aja sen vart det trerätters midda, det va sådär jag är inte så mycket för konstig mat som jag inte vet va det är föt nått.
Men jag fick ju öl till maten så jag var ganska glad iaf :P:P:P

Sen bar det iväg till baren :P Det vart en massa Tequila och en massa lakritsshotts ;);) Sällan.
Full rulle heela kvällen, men jag vart lite besviken, vi satt i sofforna och va på topp då börjar dom stänga baren :/ Så jag gick fram till en kille som jobbade där och frågade om det fanns nått annat som var öppet och då sa han ja cafet, hmm okej men har cafet öl :P Hahaha nää men iaf klockan va ju bara 2 men men det är väl så när man åker en onsda :P:P

Men det var antagligen bäst att dom stängde då för annars hade jag nog aldrig gått o lagt mej :P:P
Sov väl drygt 2 timmar, vaknade klockan 7 fortfarnade full, nää då men fy fan va dåligt jag mådde :P
Haha sen bar det iväg till frukost fick inte i mej så mycket :P
Sen va det dax för konferans kl 8!!!!! Hallå klockan 8 jag tycker att vi skulle ha haft den klockan typ 10 eller nått :P:P
Men men satt där o lyssnade sen fick vi rast ^^ O rökrummet låg typ precis utanför, tur för mej.
Sen köpte jag mej en colazero sen va jag ganska nöjd :P:P:P

Sen vart det mat igen, sen åkte vi typ hem :P

En lyckad resa iaf ^^

Solong 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0