Torsdag

Jaha då va det redan Torsda, det betyder att det är dax för den underbara stängnings helgen ! !
Jobbar som en as i December men det är ju bara bra :) För det blir en jäkla lön i Januari :D

Va o tatuera mig i förrgår :) Det vart as bra gjorde ganska ont, men det gick bra :)
Så jag har en tid igen den 5 Januari :) Då ska det byggas på lite ;)

Igår va jag på jobbet o fikade i typ 3 timmar:P Först med Jennie sen med Emma och sen en liten sväng med Madde.
Efter det drog jag iväg till Regina hon hade lite problem med vattnet till stallet, så medans hon höll på med det så mockade jag :P I finkläder det är inte varje dag :) Mys, låter hel konstigt men det är mysigt o mocka :)

Nehe ska väl kolla lite på Rederiet nu :) Sen ska jag tvätta mina skjorter o stryka lite :P Sen ska jag laga lite mat sen blire jobbet ! ! !

Kaffe kaffe kaffe :D:D

Solong ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0