:P:P

Säger bara en sak

Torsk på Tallin :D Underbart !

Jag o Tobbe har haft en liten myskväll :)
Vi har suttit här i våran soffa o druckit kaffe o kollat på Torsk på Tallin :)

Börjar få lite ångest ! Sprutjäkeln !
Tänkte ju inte ta den från första början men sen är det ju såhär att min moster ska ha barn om nån månad och hon vill att alla som ska träffa hennes nyfödda ska vara vaccinerade. . .
Mycket val man har, eller inte ! !
Så nu ska det bara passa med jobbet o så . . Vill igentligen inte så jag väntar ett tag till ! !
Sista sekunden, japp sån är jag !

Nää nu är det nog sängdax alarmet står på 04.55 Ujuju bara 2 dagar kvar att gå upp så omänskligt tidigt ! haha nää då det är ganska skönt ibland :P

Solong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0