Gaaah

Blir så trött på bittra människor !
Är såå trött. . .

Dom finns överallt i trafiken, i affären på tv överallt ! ! Va glada istället, mäste va jäkla jobbigt o leva ett helt liv o bara vara bitter ! Blaa blaa blaa . .

Ville bara skriva det ..

Det är ju såå underbart att jag är så glad jämt :D Eller inte.  . .
Är ledig idag underbart :) Sov till 16,30 usch då men det behövdes, sitter o väntar på att Sandra ska höra av sej hon slutar om 35 min o jag tänkte åka o hälsa på lite :P Kommer ju ändå inte kunna sova o då ska inte hon heller få göra det mohahaaa :P Nää då men ja tror inte hon säger nej iaf :P Får väl hoppas :P

Imorgon ska jag tvätta o städa lite i köket sen ska ja försöka få hit brorsan o Theres på lite fika :)
Just ja ska ju till Syrran o Gustav imorgon :) Har inte träffat dom på ett tag !

Sen ska jag försöka fixa min pyspunka på vänster fram, tror att det är ventilen.
Annars är det bara börja kränga igen, inget negativt roligt ^^ Som attans . . .

Näpp ska väl fortsätta o kolla på tv tills Sandra hör av sig .

Solong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0