Söndag :)

Jaha då va det ett tag sen jag skrev, Igen :P:P
Är lite dålig på o skriva. . .

Har väl inte hänt så mycket har vare på semester i 1 vecka nu :) Underbart ^^
Känns som jag ska åka o jobba imorgon, men jag har faktiskt 2 veckor kvar :P

Idag händer väl inte så mycket ska tvätt tvätta och åter tvätta ! Underbart roligt, Not !

Imorgon får man besök ^^ Sen blire kalas för min underbara systerson fyller 3 år :D:D Tiden går aldeles för fort !
Sen blir det lite vin och bad hos Ann :) Det ska bli trevligt :P

På Tisda drar vi ner till Playa Dela Godegård, underbart :P Blåbär,Svamp :):):)
Måste nästan åka o införskaffa mej ett par snygga stövlar :) Har hittat ett par jag tyckte va snygga men kanske lite för dyra hmm vi får se hur jag gör :P

Nepp nu är det dax för tvättan . . .

Solong :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0