Underbara dag ^^

Oh vilken dag ^^
Helt underbar :)

Har kommit på att när man ska stänga så ska man gå upp vid 9 eller 10 och inte klockan 13 eller 14 som jag har gjort ett par gånger !
För när man går upp vid 9 så har man hela dagen på sej o göra en massa saker ^^
Idag har jag hunnit vara med Sandra suttit o snackat skit i solen med en massa kaffe ^^
Sen har jag duschat, suttit vid vårat nya bord jag köpte igår ^^ Löste lite korsord och solat! Underbart!!!
Och nu är det inte så himmla långt kvar till semestern heller ^^ Då blir det stugan :D Playa dela Godegård ^^

Sen ska jag vara duktig o gå till jobbet ^^
Har ju fått tebax min Mp3 nu så då blir det lite lättare ^^

Det värsta just nu är att jag o Tobbe inte får träffas förens på lörda eftersom jag stänger o han har kurs. Så han har kurs på dagarna och jag jobbar på kvällarna men men vi ses på lörda älskling ;)

Nepp nu ska jag fixa lite käk det bli potatisbullar idag ;)


Dom nya möblerna ^^


None

Playa Dela Godegård ^^


Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Har du redan kommit på att man ska gå upp hyfsat tidigt när man stänger? Fast mig tog det nog tre år att fatta det.

2009-04-23 @ 21:31:00
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0