Tisdag

Jaha då har man vare på brandövning idag då det gick väl bra.
Sen har jag inte gjort så mycket, just nu sitter jag här o lyssnar på en massa musik ^^
Massa bra tex. . .

Grönwalls: Varje litet ögonblick
Lady Gaga: Poker Face
Eddie Meduza: Saxofonen
Anna-Lena Löfgren:Kärlek på lassarett ^^

Det är grejer det en härlig blandning ^^

Nu sitter jag o väntar på Tobbe han är iväg te P-boda en sväng o lämmnar min bil, den ska besiktigas imorgon ^^
Nu kan jag äntligen åka till folk o hälsa på !!!!!!!
Efterlängtat inte så roligt o sitta fast ute på landet, tur att jag har nära till jobbet iaf,
På tal om jobb så stänger jag imorgon, mår inte riktigt 100 men men det är väl bara o bita ihop, kanske mår lite bättre imorgon ^^

I Helgen blire feest ^^ Tobbe o jag ska faktiskt ut tillsammans det va ett tag sen för jag har bara jobbat när det har vare nått partaj :/ Min lediga helger har det inte hänt ett skit men men det blir så ibland.

Sandra & Anna va här för en stund sen, vart lite poker och kaffe ;) Inte ovanligt. Sen skulle jag visa dom hur Wii Fiit funkade det gick bra. Anna ville låna hmm nepp :P:P:P
Det är ju min beebis ju :P:P

Solong ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Meehn! Ja vill ju lååna :P Pretty please! ;)

2009-04-09 @ 11:24:11
URL: http://metrobloggen.se/cirta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0