Onsdag

Underbara lediga dag ^^

Imorgon är det dax för jobbet igen då. Känns väldigt bra faktiskt.

Idag har jag umgåts med Regina, vi har varit lite överallt och ingen stans :P
Först tyckte hon att vi skulle åka hem till henne o ta ut hästarna en sväng, jag började fundera hmm har ju inte suttit på en häst på typ 1 år herre gud kommer inte komma ihåg nånting, men det kanske är som med cyklandet. Har man en gång lärt sig så sitter det kvar !?
Nä men skulle komma förbi o ta en sväng nån dag när jag är ledig :P

Just nu sitter jag o tittar på Efterlyst, samtidigt som jag beställer födelsedags presenter till min lilla Tobbe ;)
Dom vart perfekta ^^ Hehehee

Näpp nu ska jag väl va tråkig o gå o lägga mej :P
Innan jag börjar kolla runt i skafferierna :P:P
Hehehee


Älskar dej gubben :)

Solong ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0