Måndag

Jaha idag har man jobbat en stund då, det gick bra en hel del o göra om man säger så :P

Va hemma en sväng sen bar det iväg till Ellie, Gustav och Johanna va där ^^ Sen va Johannas kusin och hans kompis där oxå.
Så jag blev kvar där en stund sen åkte jag hem.
Har väl inte gjort så mycket tog tag i disken iaf :D Är så stolt över mej själv ^^

Imorgon ska jag bara tvätta tvätta och åter tvätta ^^ Hoppas på lite sol så jag kan hänga ut tvätten :P
Just ja imorgon är det "Rumpmöte" på jobbet som Madde brukar säga :P Haha du är så rolig ^^
Som vanligt så är ju mötet på min lediga Tisdag men men börjar vänja mej :P

Sen skulle antagligen Johanna och Gurra komma förbi en sväng på kvällen o grilla lite. 

Annars har det inte hänt så mycket. . .


Älskar dej gubben puss på dej ;)

Solong ;) 

Kommentarer
Postat av: Madde

Och imorgon ska supa=)Annars tror jag att det var Ann som började säga rumpmöte för många år sen.

2009-04-15 @ 13:24:52
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0