Lörda/Sönda

O Herre gud va roligt det va igår ^^
Kanon vart jag, tillslut hittade dunken mej, fy fan va pinsamt igentligen.
Men men en toppen kväll va det iaf.

Det började med att vi satt hemma hos oss o drack lite i solen underbart ^^
Sen kom allt folk o sen började kalaset.
Sen bar det iväg till A-sund ^^

Vi va hos farmor oxå, underbar mat ^^
Lekte lite med Gustav, satt i solen o solade lite. Fy fasen va varmt det va igår :P

Idag har vi inte gjort ett dugg, Tobbe har fixat lite mat sen har vi kollat runt lite i trädgården och pratat lite om hur vi vill ha det där ute ^^ Mysigt mysigt. .
Sen insåg jag att det växer röda tulpaner vid trappen, tur för mej för jag älskar tulpaner ^^ Mer mer mer. . .

Dax för jobbet imorgon då känns ganska bra ^^
Har en underbar vecka framför mej ^^ Jobbar bara Mån,Ons och Tors sen är jag ledig resten av veckan ^^

Älskar dej gubben <3 Tack för idag ^^

Solong ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0