Fredag

Jaha då sitter man här då, igen ^^
Men en kopp kaffe. Underbart !

Ska väl ner till tvätten snart as bra att det är sol för då kan jag hänga ut skiten, vi har ju inte så mycket hängplats annars :/
Sen ska jag diska,städa,vika tvätt och sen om jag orkar så ska jag kratta lite löv och laga mat :P

Tobbe fick ju jobba idag, sällan han får alltid jobba när jag är ledig :P

Men förhoppningsvis kommer han hem vid 15 så får jag hjälp med lövena :P:P hehee

Igår va en toppendag ^^ Och kväll

Jobbade en sväng jag och Sandra i köket det kan inte bli roligare ^^
Sen skulle vi iväg på P-möte jätte bra möte tycker jag !
Sen bar det iväg till den stora staden, en massa god mat o en massa god dricka ^^
Det va jätte trevligt.

Fick löne specen nu. Ganska nöjd.
Det kommer bli en massa blommor till trädgården ^^

Är ganska nöjd med trädgården nu ^^ Rådjuren har inte rört Tulpanerna iaf så :D:D:D

Ha en bra dag ^^

Solong ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0