Fredag igen

Usch Usch va trååååkigt jag har det!!!!!
Hatar o ha den här känslan booooring :/

Finns en massa o göra men jag känner inte för nått, o det gör det hela mycket svårare.. . .
Känns som jag kanske ska gå o lägga mej o dra nått gammalt över mej så att det blir imorgon så att man slipper känna så här :P
Det har inte hänt nått spec men ibland har man bara den här känslan i kroppen jag tror inte att jag är den enda!

Tobbe är o tittar på en bil, hoppas att han blir nöjd iaf :)

Skulle behöva åka till jobbet och hämta mina grejer hade ju med mej allt igår när vi skulle gå ut :P
Men orka :/

Hoppas att det blir roligt imorgon iaf! Vi är ju bjudna på fest, just nu känner jag inte alls för det men men får väl se hur det känns imorgon. !

Just ja förut va jag hemma hos mamma och pappa kollade in den gamla datorn dom hade när jag bodde hemma, den har ett par år på nacken,
O då hittade jag min gammla musikmapp :D:D:D Det va ganska roligt!
Hahaa fick mej ett par goda skratt herre gud va lyssnade man på igentligen en heel del!
Så jag snodde 2 cdskivor av brorsan och började bränna sitter o lyssnar lite nu. .
Intressant . !

Näää blää

Solong :/

Kommentarer
Postat av: Madde

Fasiken vad allt vände från att ha vart jättebra och bli skit. Men jag förstår vad du menar.

2009-04-17 @ 22:50:39
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0