Torsdag

En underbar dag ^^
Vaknade vid 10 av att Tobbe inte låg brevid mej o jag hörde inte tvn så jag förstod ju att han inte va hemma Så jag gick ner o ringde o frågade vart han va, hmm fick väl inte nått direkt svar, men 10 minuter senare kommer han hem med ett stoooort packet ^^ O i det stooora packetet va fåtöljen som vi jag ville ha :D:D:D Så nu är den snart ihoppsatt ;)
Ja sitter här o skriver o Tobbe bygger ihop den :P Ska väl sätta mej i den snart o mysa ;)

Sen vart det en till överraskning idag :) Är så glad för det med :) Säger bara en sak.
Har saknat !!!!!

Jaha kanske ska tvätta lite innan man börjar jobba :P Hmm diska lite oxå!!

Älskar dej gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0