Vårsol :)

Idag har jag varit lite överallt, Donkan,hos mamma, hos syrran, pålsboda hmm det va det tror ja ;O

Mamma bjöd på maat. Guud va gott det va !!! Mammas MAT hallå jag vill flytta hem igen :P Nää det vill ja inte men iaf ;P

Sen bar det iväg o hämta Jessii, vi åkte till uffes o schppade lite :) Köpte mej en chips skål och en massa smått och gått !

Sen bar det iväg te Donkan ;P Glaaass ;) Latte ;) Och cola Zero ;) Hahaha tror att dom skrattade lite åt mej, :P Säger bara två saker, inget liv! Och Terapi. .

Sen bar det iväg te Syrran . Satt i vårsolen och drack kaffe . Busade lite med Gustav han sa faktiskt Lastbil idag :)
Inte precis lastbil men det va nog det han ville få fram iaf. :D

Sen så va det bara att sätta sej i bilen o åka te P-boda skjutsa hem Jessi. .
Just ja sen åkte ja hem till min vän Tobbe kollade på det nya huset. ^^ Fiint, men ja fick aldrig se Traktorn (Stor Besvikelse) Det är det ända han pratar om, sin traktor ;P Nää då Tack för kaffet.

Just nu sitter jag och myser med mej själv :) En massa levande ljus Insider o en påse godis ^^

Dagens Låtar
MrBig-To Be With You
Soul Asylum-Runaway Train

Soo long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0