Värkstan/Måndag

Då sitter man här o väntar på mat då, är as hungrig!

Det bästa och det värsta med det här stället

Det värsta på värkstan: Röker allt för mycket, dåliga skämt, dåliga gubbskämt :P(Men ni får till det ibland) haha
tänker allt för mycket när man fräser konsoller, kallt, maten är seen, får metallfliser över hela kroppen som sticks.

Det Bästa på värkstan: Man får röka när man vill (I Måttliga mängder)Slipper folk :P, Lyssna på mp3,Den goda maten,O att få umgås med min underbara pappa :D:D,Raster ;)

Har säkert glömt nått nu men men :P

Ska hit igen på onsda, ska ju fixa Sandras bil, jag ska byta 5:ans drev.
Vi får se hur det går :P Har inte skruvat på ett tag men det kommer nog gå bra :)

Sen ska jag hem o städa ^^ Alltid lika trevligt

Solong

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Jaaa det hoppas jag verkligen att det gör.. Kul om växellådan packar ihop halvvägs till Eskilstuna ^^ Då ska jag minsann skicka getarna på dig ;););)

2008-05-19 @ 14:05:51
URL: http://denandrajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0