Uppdatering ^^

Börjar att få ont i ryggen, inte konstigt sitter ju som en mupp.
Har haft en städ/Myskväll ^^
Jag organiserade alla skåpen,(o Jag har en del) Dammade och dammsög får ta o tvätta golven imorgon ;)

Imorgon får jag frukost besök :) Men funderar på att laga mat isället men det är sånt som visar sej ,

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, det känns som att jag bara skriver för skrivandets skull.  .

Hmm åka te Celine nån dag, det va ju ett tag sen :/ Stackars min lilla gumma. . .

Jaa jag har köpt en ny mobil :D:D:D Beställde den typ nyss :P:P Hahahaa
Får sluta med sånt här!! Men det va ju typ 1 ½ År sen ja köpte ny mobil så det behövdes ;);)
Måste ju få skylle på nått, annars kommer det dåliga sammvetet krypandes. . .

Näpp ska väl lägga mej nu så att jag kommer upp imorgon!!

Solong ;)

Celine

Celine
SkitGris^^
Celine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0