Marieberg & Allsång ;)

Igår vart det en dag med Sandra på Marieberg ^^
Det vart en hel del kläder kan jag ju säga ;P Såå roliigt!!
Min klänning! Inte din! Hmm funderar på att ha på mej den idag ^^ Bäst o ringa Sandra och förvarna ;P

Sen skulle vi hemmåt, dunkade lite roxette, såå bäst! Allsång i skodan. .
Jasa just ja ! Jag har blivit Skoda raggare, guuud va pinsamt :P hahaha

Sen åkte vi upp te syrran och Henrik vid huset tog med oss lite kaffe upp, så mysigt o sitta i solen o dricka kaffe ;)
Sen va ju jag bara tvungen att visa ALLA mina nya kläder ;P Hahhaa Vart ju en hel del som sagt. .

Just nu sitter jag o pimplar kaffe och väntar på Regina ^^ Hon ska komma förbi en sväng idag :):) Såå roligt blir ju inte så ofta längre . .

Sen ska jag te mamma o tvätta lite, sen kommer Gustav dit oxå :D:D:D Barnvakt idag :):)

Pratade med Sandra om en sak igår oxå, hmm varför ska man alltid komma på saker försent, sånt man borde ha märkt när det hände,? Det kopplade inte riktigt förens igår, och då va det ju försent :/ Va Taskig man kan vara omedvetet alltså, hmm men men . .

Näpp ses i solen ;)

Solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0