Fredag

Dagen började med att klockan ringde vid 07:30 usch Tacka gud för SNOOZE knappen :P
Men sen va det bara till att gå upp, sätta på lite kaffe o vakna till liv.

Efter jobbet åkte jag till min moster på Fredasfika ^^ Alltid lika trevligt.
Jag har en väldigt rolig familj har jag kommit på :P
Alla är överallt och ingenstans på samma gång. . Det är det som är charmen med min familj/Släkt ;P

Efter det så drog jag iväg till Sandra vi skulle ju te frissan och göra oss snygga, hmm ja klaga kan man väl inte men jag hade väntat mej nått drastiskt typ kort eller nått men va lite osäker så jag frågade frissören va jag skulle passa i o då sa han Långt, Så det blev att toppa håret, o fixa lugg :P

Nää men jag skulle inte passa i kort, har haft det en gång o aldrig mer, har kort ifrån den tiden,
-Åhh är det där Anton?
- öh nää det är jag.
Haha såå lika

Sen har jag konstaterat att jag och min älskade vän är mobbade !
Va gör vi en Fredas kväll ?
Joo vi åker te willys o storhandlar. haha mobboffer, men gumman jag älskar att vara mobboffer med dej <3 Lööv

Sandra frågade om jag behövde en snabbkurs i det svenska språket,
Det kan nog behövas om man säger Brinkers istället för blinkers Och favorit soffa istället för favorit soppa hahaha orka :P

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0