Eskilstuna

Mjaa har tillbringat nästan hela dagen i en biil har såå ont i rumpan :P
Vi har vare med om mycket idag, min vän och jag,
*Näradödenupplevelse
*Getar (ASG)
*En jävla massa rondeller
*Köttbullar ;)

Men det har vare en väldigt bra dag iaf!
Försökte va duktig o läsa lite i min bok på ditvägen men det gick inte så bra, mådde inte såå bra efter det . . . .

Fick en blomma oxå ^^

Sen kom Elin förbi en sväng på kaffe o glass :D:D

Se Yah

Solong ;)

                                       Jag o Sandraimage7

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Jaaa livet är rätt bra ibland ;););) Trots alla getar och rondeller ;)

2008-05-15 @ 14:04:35
URL: http://denandrajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0